Випробування проводять на колишньому військовому полігоні в Мюнзінгені та на дорогах загального користування на його околицях.
Різноманітна топографія Swabian Alb особливо підходить для випробувань електричної вантажівки як сідельний тягач з напівпричепом, так і у варіанті з жорсткою рамою, в різних умовах.
Для акустичних випробувань eActros 600 інженери покладалися на акустичний випробувальний полігон, що добре зарекомендував себе в Мюнзінгені, який пропонує ідеальні умови для випробувань завдяки своєму тихому розташуванню.
Очікується, що eActros 600 підготують до серійного виробництва у 2024 році і він матиме запас ходу близько 500 км. без проміжної підзарядки. Крім того, накопичувач енергії матиме можливість надшвидкої зарядки станціями потужністю один мегават.
Таким чином, зарядка з 20% до 80% займатиме менше півгодини. Вантажівка оснащена 800-вольтовою віссю власної розробки, яка використовується із двома електродвигунами.
Виробник вказує, що вона має потужність 400 кВт (544 к.с.), а в піковому режимі може розвивати 600 кВт (816 к.с.).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, світова прем'єра електричної вантажівки відбудеться 10 жовтня 2023 року.