Тут проходитимуть випробування електровантажівки на витривалість та надійність.
Для поїздки інженери-випробувачі обрали маршрут через Австрію, Словенію, Хорватію, Сербію та Болгарію. Два дво- та тривісні автомобілі eActros, що серійно випускаються з кінця 2021 року, протягом усього маршруту супроводжував тягач eActros 300.
Акумулятори всіх електровантажівок протягом усього туру заряджалися тільки на загальнодоступних зарядних станціях.
«У рамках підготовки до майбутньої осені початку серійного виробництва тягача eActros 300, випробування на витривалість проходитимуть, серед інших, на нашому заводі в Аксараї. Ми використали складний маршрут як додаткове випробування.
Наш висновок: електровантажівка з легкістю освоїла різноманітний маршрут через Центральну та Південно-Східну Європу та готовий до серійного виробництва», - заявив Крістоф Вебер, керівник відділу глобальних випробувань Mercedes-Benz Trucks
Під час поїздки до Туреччини інженери-випробувачі приділяли особливу увагу системам безпеки, характеристикам та довговічності автомобіля. Наприклад, щодо електроприводу важливими аспектами були функціональність прогнозу запасу ходу, рекуперації та безперебійного зв'язку із зарядними станціями за кордоном.
Різноманітний та складний рельєф місцевості, а також різноманітні кліматичні умови створили гарні умови для всебічних випробувань автомобіля під час експлуатації.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Mercedes-Benz Trucks розпочав рекламний тур моделі eActros п'ятьма європейськими країнами. Три електровантажівки подолають близько 3700 кілометрів у повністю електричному режимі протягом п'яти тижнів.