Їхньою відмінністю є запатентована платформа PACES – силова конструкція з алюмінієвих профілів, в яку безпосередньо інтегровані батарейні модулі.
Таке рішення оптимізує жорсткість та збільшує корисне навантаження. Споряджена маса шасі з кабіною складає всього 1750 кг. Таким чином eCV1 має найкращі показники по вантажопідйомності у класі транспортних засобів повною масою 3,5 та 4,25 т.
Також обіцяють найкращий запас ходу. Акумулятори ємністю 110 кВт/год дозволять проїжджати без підзарядки до 290 миль (464 км).
Зовні eCV1 дуже нагадує американський електричний тягач Tesla Semi, тільки у зменшеному масштабі. У британській машині водій також сидить у центрі кабіни. Таке планування дає низку переваг.
По-перше, покращується оглядовість, у тому числі при з’їзді на узбіччя, незалежно від того, з якого боку дороги автомобіль рухається або припаркований.
По-друге, центральне розташування сидіння водія дозволило перемістити назад передні стійки, що зменшило коефіцієнт аеродинамічного опору. Кабіна, до речі, може бути одно-дво- або тримісною.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у планах Watt Electric Vehicle щорічно випускати до 5000 eCV1. Машини будуть пропонуватися в різних виконаннях: шасі з кабіною для кузовних забудовників, з бортовими платформами та як розвізні фургони, в тому числі інтегровані.