Ця версія, що одержала позначення XL, буде доступна для всіх вантажівок Scania моделей R і S як на кабінах Highline, так і на версіях зі стандартним дахом.
З кабіною XL водії отримають додатково 27 см внутрішнього простору. Однак із новинкою є проблема. Передня частина кабіни ще не відповідає останнім вимогам ЄС щодо аеродинаміки та безпеки.
Тому тягачі з кабіною XL не можна використовувати як аналогічні моделі DAF XG. Тобто, на даний момент вантажівка з подовженою кабіною може транспортувати напівпричіп довжиною 13,6 м лише в таких країнах, як Норвегія та Швеція.
Для решти Європи сідельний тягач Scania з кабіною XL можна використовувати лише з більш короткими причепами, наприклад, самоскидами або цистернами. Проте видання висловило сподівання, що шведські інженери найближчим часом вирішать цю проблему.
У неофіційній обстановці промайнула інформація, що для моделі 2024 року буде оновлення салону, і, можливо, буде торкнутися і передня частина, щоб відповідати новим вимогам ЄС.
Додаткова частина кабіни ховається за стандартним заднім обтічником, тому на перший погляд зовні нічого не видно. Scania пішла тим самим шляхом, що і Volvo з кабіною XXL, проте у Volvo довший обтічник.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, внутрішнє оформлення кабіни зазнало змін, які залишають більше вільного простору. Як одна з основних переваг новинки позиціонується прямокутне спальне місце шириною близько метра, поміщається за сидіннями без виступаючих частин.