Провідне місце в експозиції посіли машини важкого класу – сімейства AVTR, представлені у трьох версіях.
Почнемо з моделі FCEV – на водневих паливних елементах та електротязі. Її силова установка складається з електромотора постійною потужністю 250 кВт (1600 Нм) та піковою 360 кВт (3000 Нм), водневої установки PEM потужністю 80 кВт та літій-іонних батарей на 55 кВт.год.
Запас водню (33,6 кг) зберігається у чотирьох балонах, три з яких розташовані безпосередньо за задньою стінкою кабіни. Машина представлена у вигляді довгобазного (6600 мм) шасі 6х2, з габаритною довжиною 11960 мм. Максимальна швидкість обмежена 80 км/год.
Друга модель – H2 ICE укомплектована водневим двигуном внутрішнього згоряння. В його основу покладено 6-циліндровий агрегат H-серії потужністю 250 к. с. З цим двигуном шасі колісної формули 8х2 і повною масою 33 т може проїхати без дозаправки від 300 до 500 км.
І нарешті, третя перспективна версія моделі AVTR – з індексом LNG, працює на зрідженому природному газі. Останній зберігається у великому, бочкоподібному резервуарі за кабіною. Машина представлена як сідловий тягач 6х4.
На стенді Ashok Leyland також був показаний і повністю електричний середньотоннажник – бортова вантажівка Boss Battery Electric. В даному випадку машина постала у 12-тонному виконанні, хоча можливий і варіант на 18 т.
Відвідувачі виставки могли також побачити і новий туристичний автобус – з 250-сильним двигуном на стислому природному газі. Балонів на 1500 л вистачає на пробіг до 1000 км. Машина довжиною 13,5 м вміщує до 36 спальних місць (з полицями, як у поїзді).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, і нарешті шоста новинка на альтернативному виді палива від Ashok Leyland – мікроавтобус Bada Dost на 12 пасажирів, який також працює на стислому природному газі.