Тест було офіційно підтверджено Німецькою асоціацією автомобільної інспекції DEKRA. Маршрут вдалося проїхати лише з однією можливістю заряду та з повним завантаженням.
Багато хто думає, що електричні вантажівки годяться лише для міських транспортних завдань. У будь-якому випадку електромобільність в даний час має сенс тільки для легких вантажівок, що є поширеною помилкою. Але чи це так насправді? Що, якщо маршрути стануть трохи довшими, а вантажі важчими? Перевірити це твердження практично було метою Miles Challenge.
На Volvo FH Electric було подолано відстань із Мюнхена до Берліна за повної маси 39 тонн у нормальному трафіку. Завдання полягало в тому, щоб з'ясувати, чи зможе електровантажівка подолати цю відстань лише з однією підзарядкою.
Завдання було успішно вирішено, відстань 606 км було пройдено протягом щоденного водіння. Єдина проміжна підзарядка Volvo FH Electric була зроблена в Autohof Selbitz. Випробування проводилося за практичної швидкості 85 км/год та використання систем допомоги водію, відомих по вантажівках внутрішнього згоряння, таких як I-See.
Середня витрата енергії по трасі склала 106 кВтг/100 км. При цьому завдяки рекуперації було отримано 119 кВтг, що становить 18% енергії, що споживається на маршруті. Після прибуття до Берліна заряд батареї становив 35%, що дозволяє проїхати ще 130 км.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, кінцевий результат був підтверджений DEKRA і це можна вважати доказом, що електричні вантажівки також можуть долати великі відстані у далеких перевезеннях.