- Український зразок має ємність 8 кубометрів та китайський мотор, який за багатьма параметрами кращий за російський, особливо за викидами - вони в 10 разів нижчі за норму. В цій машині шланги для заправлення пальним намотані на пружинні барабани, що мають стопорний пристрій. В АТМЗ-5,5 рукави складаються в бічні кармани - їх треба витягти, зістикувати один з одним, приєднати до цистерни. Це все час, який під час бойових дій на вагу золота. З пружинним барабаном з'єднання робиться за лічені секунди, - розповів ТВО начальника науково-дослідної лабораторії автомобільної техніки загального призначення ДНДІ ВС ОВТ Геннадій Нікіфоров.
На етапі визначальних відомчих випробувань, військові науковці радять виробникові встановлення тахометра на місці оператора позаду цистерни, обладнання місць для кріплення зброї у кабіні, зниження загальної висоти автомобіля та ще низку різних покращень.
Після відповідних доопрацювань паливозаправник повернуть для подальших досліджень.