Четвер, 27 лютого 2025 11:04

«Азов» отримав бронемашини «Джура»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, батальйон безпілотних систем бригади «Азов» використовує тактичні автомобілі «Джура» для транспортування наземних роботизованих комплексів.

Дооснащені гвардійськими інженерами, бронемашини з антидроновими решітками та системою радіоелектронного придушення застосовуються як транспортери для гусеничних НРК.

«”Джуру” ми використовуємо близько 2-3 місяців. Вона підходить для наших задач, оскільки роботизовані комплекси легко входять у її багажник. Не всі, але менші, то ж це дуже зручно. За прохідністю вона себе дуже добре зарекомендувала», – розповів боєць «Тарік», виконувач обовʼязків командира роти наземних безпілотників.

Легкоброньований автомобіль чудово підходить для виконання цих задач завдяки великому багажному відділенню, яке разом з потужним 200-сильним двигуном та посиленою підвіскою дозволяє перевозити габаритні вантажі.

Чотирьохмісна броньована кабіна забезпечує необхідний протиуламковий захист усьому екіпажу.

“На машині ми прямо на нуль комплекси не доставляємо, але розрахунки розташовані з невеликою відтяжкою в межах 2-3 кілометрів від передової. Тому її броня є головною перевагою, яка покриває усі можливі недоліки“, — додає він.

Перші машини виробництва української компанії «Практика» почали надходити до Сил оборони у вересні торік. Зокрема, одними з перших користувачів стали воїни 40-ї артбригади ЗСУ.

«Їде, не боїться нічого, це добре зроблена машина для таких умов. За рахунок її малих розмірів вона непомітна, ви можете сховати її в будь-якому лісі або лісопосадці від ворожих дронів», — каже Віктор, механік-водій бронеавтомобіля із 40 ОАБр.

Він зауважив, що машина чудово підходить для того, щоб завезти невелику групу бійців або боєкомплект на позиції у своєму багажному відділенні.

«Джура» — це легкий 5-тонний бронеавтомобіль утилітарного типу, який розробила українська компанія НВО «Практика» на основі шасі позашляховика Land Cruiser 70.

Він призначений для виконання тактичних завдань малого ризику та використання підрозділами поліції та Сил спеціальних операцій. Його особливістю є відносно низка вага та невеликі габарити, які дозволяють діяти максимально непомітно.

Конструктори модифікували оригінальне шасі, встановивши на нього спеціально розроблену бронекапсулу, котра забезпечує захист на рівні ПЗСА-4, що аналогічний стандарту STANAG 4569 lvl 1.

Вона захищає від автоматних куль калібру 5,45 мм (7Н10) та забезпечує захист від підриву кількох гранат під колесом або днищем.

З огляду на зростання ваги до 5,7 тонн у спорядженому стані конструктори посилили залежну підвіску та встановили нову гальмівну систему відповідно до збільшеної маси.

Машина оснащена 200-сильним дизельним двигуном із крутним моментом 430 Нм. За словами розробників, у Land Cruiser 70 він достатньо потужний та дуже надійний, з мінімумом електроніки.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на вимогу замовника він комплектується автоматичною, напівавтоматичною або механічною коробкою передач.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: