Про це у коментарі виданню Укрінформ розповів СЕО-директор та співзасновник компанії Артем Ющук.
«2024 рік став для нашої компанії роком випробувань техніки. Ми досить відповідально поставились до цього питання, і в цілому машина пройшла близько 10 тисяч км жорстких тестів.
Зокрема – бойові тести з бійцями бригади “Азов” у Серебрянському лісі, зараз – на Сумському напрямку», – повідомив він.
За результатами бойових тестувань компанія отримала перші державні замовлення від двох неназваних структур.
«Відгук після перших бойових тестів з “Азовом” приніс нам довгоочікуваний перший контракт. Перші машини зʼявляться на фронті вже у другому кварталі 2025 року», – каже Ющук.
Повідомляється, що отримані компанією Inguar Defence замовлення не повністю завантажують її виробничі потужності, тому підприємство гостро потребує додаткових контрактів.
«Ми здатні виготовляти набагато більше. Якщо ми не отримуватимемо контракти з періодичністю хоча б раз на два місяці, ми просто не виживемо як компанія», – зазначив Ющук.
За словами співзасновник компанії, конкуренція на ринку бронетехніки в Україні агресивна, однак у компанії нема іншого вибору, ніж пробиватися.
Ющук заявив, що компанія має багато інших, набагато складніших розробок у процесі. Однією з цих розробок може бути бойова машина піхоти Inguar-7, концепт якої був представлений у серпні.
Цей автомобіль являє собою нове покоління модульних тактичних бронемашин з окремою передньою та задньою бронекапсулою, завдяки яким її конфігурацію можна швидко змінити – у варіант десантного автомобіля, пікап чи носія важкого озброєння.
Бронемашина оснащена комбінованим бронюванням, що складається з алюмінієвих та сталевих плит. Алюмінієві елементи виконані у модульному форматі для швидкої заміни.
Виробником заявлено, що машина має рівень захисту 3a/3b за класифікацією STANAG 4569. Тобто, машина має витримувати влучання бронебійних куль калібру 7,62×51, а також уламків 155-мм снарядів з 60 метрів.
Протимінний захист за цією класифікацією передбачає витримування підриву протитанкової фугасної міни з 8 кг вибухівки (аналог радянської ТМ-62). Виробник наголошує на підвищеному захисті підкапотного простору від уламків.
Для водія в машині встановлені камери переднього, заднього та бокового огляду, що замінюють дзеркала, а також встановлено камеру нічного бачення.
Inguar-3 отримав рамку конструкцію та незалежну підвіску з планетарними редукторами. Завдяки міжосьовому блокуванню, блокуванню диференціала переднього та заднього редуктора, а також високому кліренсу у 450 мм машина забезпечує високу прохідність по бездоріжжю.
Силова установка представлена двигуном Deutz потужністю 356 к.с. (1500 Nm), що працює разом з автоматичною коробкою передач Allison.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, крім того, в ній реалізована система централізованої автоматичної підкачки шин, а колеса оснащені вставками RunFlat, що дозволяють рухатись у випадку їх пробиття.