Проект зайняв 8 місяців напруженої роботи та коштував 171 тис. доларів.
Всюдихід також отримав і низку інших доробок для виконання ролі евакуаційної машини. Він оснащений передовим медичним обладнанням від ненімецької фірми Wienmann, а в його активному причепі встановлені чотири місця для перевезення поранених.
Амфібію також обладнали 9-канальним РЕБ, який чудово захищає від ворожих безпілотників.
Зазначимо, що в основі машини лежить двосекційний гусеничний всюдихід Bandvagn 206 від шведського виробника Haegglunds. Він був розроблений ще в 1974 році і з того часу розійшовся багатотисячним тиражем у десятки країн.
Всюдихід має вантажопідйомність 2250 кг, з яких 1600 кг посідає другу ланку. Плюс до цього він здатний ще буксирувати причіп масою до 2500 кг.
Базова машина (не броньована) має повну масу 6580 кг і може комплектуватися різними двигунами Ford (бензиновим V6 або 4-циліндровим турбодизелем) або турбодизелями Mercedes-Benz (4-х або 5-циліндровим). Потужність їх варіюється від 125 до 136 к. с.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, з цими агрегатами працює в парі автоматична 4-ступінчаста коробка Daimler-Benz W4A 040. Максимальна швидкість на суходолі становить 55 км/год, а на плаву – 3 км/год.