З моменту підписання Меморандуму Iveco Group і Hyundai про взаєморозуміння у березні 2022 року вони сформували кілька спільних робочих груп, щоб дослідити шляхи у розробці електромобілів та альтернативних силових установок.
Раніше в липні дві компанії спільно анонсували автомобілі IVECO BUS з водневими двигунами, оснащені системою паливних елементів Hyundai. Сьогодні вони представляють eDAILY Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV), який представляє майбутній потенціал бестселера IVECO та найдовшого серійного великогабаритного фургона з асортиментом, який наразі включає традиційні та метанові/біометанові двигуни, а також новий акумуляторний електричний автомобіль.
Прототип eDAILY FCEV оснащений системою водневих паливних елементів Hyundai потужністю 90 кВт і електродвигуном потужністю 140 кВт. Шість резервуарів забезпечують загальну ємність 12 кг водню. Прототип повної маси автомобіля (GVW) вагою 7,2 тонни був випробуваний у Європі, підтвердивши запас ходу 350 км, максимальне корисне навантаження 3 тонни та час дозаправки протягом 15 хвилин. У той час як eDAILY BEV, також представлений сьогодні на виставці IAA, найкраще підходить для коротких подорожей, eDAILY FCEV стане ідеальним варіантом для доставки, де потрібна велика відстань з великим корисним навантаженням.