Автономний транспорт вже другий рік поспіль використовується у службах доставки на вулицях американських міст у штатах Техас та Каліфорнія. Щоправда, поки що це можливе лише для машин, повною масою до 4,5 тонни. І з обмеженням швидкості – не вище 72 км/год.
Також - за обумовленими маршрутами та з обов'язковими періодичними звітами.
Засновниками проекту у 2016 році стали топ-менеджери, які відповідали за створення автономного транспорту в корпорації Google. Партнером виступає Міністерство транспорту США, яке уважно стежить за дослідною експлуатацією. Інвестиції в проект склали 940 млн доларів у 2019-му та 600 млн минулого року.
Друге покоління Nuro R2 власною масою трохи більше за тонну було здатне перевезти вантаж вагою 190 кг, а в новій машині цей параметр подвоєний. Триметровий апарат має два відсіки для вантажу об'ємом 765 літрів кожен, у них можна встановити різні модулі з підігрівом або охолодженням.
Безпілотник має радари, лідари, звичайні та тепловізійні камери, а також зовнішню подушку безпеки спереду для підвищення безпеки пішоходів.
До створення третього покоління Nuro підключився новий партнер — китайська компанія BYD. Найбільший виробник електромобілів на ринках Китаю та США постачає, звичайно, своє апаратне забезпечення: електродвигуни, акумулятори Blade Battery, електронні елементи керування.
Поки що технічні дані новинки не представлені, але заявлено, що Nuro 3 здатний пропрацювати протягом повного дня.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, клієнтами, а заразом і випробувачами нової техніки виступають загальноамериканські компанії FedEx, Kroger та 7-Eleven. Випускати свої безпілотники компанія Nuro має намір на заводі у штаті Невада, будівництво якого розпочалося минулого літа.