Фургон АРМ становить собою міні-майстерню, в якій можна виконувати найширший спектр робіт слюсарно-складального характеру. У технологічному відсіку, де будуть працювати співробітники аварійної служби, є верстак, оснащений потужними слюсарними лещатами. Стільниця біля верстата має значну площу, що дозволяє розмістити на ній різні великогабаритні вироби, масу деталей, необхідних для збирання (або розбирання) вузлів, потрібний для цього інструментарій та матеріали.
Інструмент, який не потрібен для конкретної операції, а також запас необхідних на всі випадки життя матеріалів можна укласти на передбачений тут стелаж, що складається з декількох полиць. На полицях закріплені відкидні вушка, за допомогою яких можна фіксувати матеріал і робоче оснащення при транспортуванні.
Є також містка шафа з двостулковими дверима, що закривається на замок. У шафі передбачено вісім висувних полиць. Також передбачені відкидні посадочні місця.
В технологічному відсіку фургона є два вікна, які можуть використовуватися в якості аварійних виходів. Основний вхід розташований в задній частині фургона і оснащений двостулковими дверима зі стулками різного розміру.
Між внутрішньою і зовнішньою стінкою фургона покладений термоізолятор для підтримки температурного режиму всередині і комфортного виконання робочих операцій.
У передній частині фургона передбачено відділення для зварювального генератора з можливістю швидкого доступу зовні з обох сторін фургона, а також з повноцінним входом з технологічного відсіку. Є також ніші для перевезення газобалонної техніки.
Базується фургон на звареному підрамнику, виготовленому з гнутого профілю. Конструкція міцна, має потрібної жорсткістю, що гарантує її тривале використання.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у якості бази для даних авто використано шасі вантажного автомобіля IVECO зі стандартною тримісною кабіною.