Виробництво фургона даного типу було здійснено на базі шасі вантажного автомобіля Ford Transit Single Chassis Cab MCA L5. Елементи, які складають рамний каркас, мають підвищені показники міцності і характеристики жорсткості. Платформа має хороший протикорозійний ресурс, завдяки спеціальному покриттю, виготовленого методам гарячого цинкування.
Також рамна конструкція оснащена посиленими лонжеронами, які стабілізують всю систему.
Габаритні розміри даного промтоварного фургона:
довжина 5,15 м;
ширина 2,1 м;
висота 2,1 м.
Таким чином, загальний обсяг внутрішнього простору фургона складає близько 20 м³.
Стінова і стельова зовнішня обшивка - алюмокомпозитна панель, на кутових стиках посилення алюмінієвим кутником. Поєднання таких матеріалів надає конструкції фургона необхідної міцності та жорсткості при протистоянні всім видам навантажень, що виникають при експлуатації авто.
Вантаж, що перевозиться, може закріплюватися всередині фургона за допомогою спеціальних кріпильних петель, вмонтованих в підлогу. На стінках всередині фургона передбачена сталева смуга з технологічними отворами для фіксації як гнучких кріпильних елементів (ремені, троси та інше) так і жорстких розпірних штанг для вантажів, що перевозяться.
Конструкція забезпечена двостулковими дверима в задній частині. Права частина у фургона виготовлена у вигляді двох горизонтальних стулок що дозволяє здійснювати вивантаження (або завантаження) через більш широкий отвір, істотно скоротивши необхідний для цього час.
Дверна фурнітура виготовлена в надійному протикорозійного виконанні, дверні портали мають обробку з нержавіючої сталі. Усередині фургона освітлювальне обладнання - LED-світильники, передбачене сигнально-відображає обклеювання по периметру фургона з зовнішнього боку.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, даний вид кузовного обладнання широко затребуваний в комерційних вантажоперевезеннях. Такий варіант виконання дозволяє збільшити термін служби фургона, а також поліпшити показники швидкості та ефективності вантажно-розвантажувальних робіт.