Головна відмінність цього кемпера, який отримав власне ім'я Challenger X, від звичайного фургона Ducato - рівні високі борти, виконані з встановлених на міцному каркасі сендвіч-панелях. Завдяки їм висота збільшилася до 2,75 м - без надбавки в довжині, яка тут становить трохи менше шести метрів. Внутрішній об'єм також виріс, дозволивши розмістити всередині масу цікавих рішень для довгих подорожей.
Так, основна особливість внутрішнього оздоблення - це двоспальне ліжко розмірами 1,4х1,9 м в центральній частині. У похідному положенні воно розміщується під самою стелею на алюмінієвих фіксаторах - і практично не з'їдає внутрішню висоту. Ну а коли екіпаж збирається спати, двомісне ложе опускається з небес і фіксується таким чином, щоб дивани під ним також можна було використовувати в якості спальних місць. Виходить, що на цьому транспортному засобі може спокійно подорожувати компанія з чотирьох чоловік.
Ще один трансформер всередині - це санвузол. Він перетворюється в душову кабіну, при цьому раковина складається, звільняючи більше місця. Шафа також має великі можливості для трансформації - в залежності від речей, які в ній будуть розташовуватися.
Передбачені на борту і всі стандартні для подібних автомобілів аксесуари. Наприклад, кухня обладнана власною раковиною, газовою плитою і холодильником на 134 літри - його дверцята можуть відкриватися з будь-якого боку. Також тут додаткова кліматична установка і просунута аудіосистема.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, побудований на базі Ducato зі 140-сильним дизелем і механічною коробкою передач, такий автодім оцінюється в Німеччині в 60 тисяч євро. Доплата за дорожчу «базу» з мотором потужністю 160 к.с. і «автоматом» ZF - шість тисяч євро.