Навесні цього року Bollinger Motors анонсувала випуск 100% електричного вантажного шасі з кабіною B2CC, а тепер компанія оголосила про свій намір зробити повністю електричний фургон доставки Deliver-E на початку 2022 року.
Таке рішення компанії Bollinger Motors виглядає цілком логічно, оскільки ринок доставки останньої милі зростає, але одночасно посилюються норми щодо екологічності автомобілів, які здійснюють внутрішньоміську логістику. Автопарки відчувають брак електромобілів, а виробники готуються до того, щоб мати в своєму арсеналі комерційні електричні транспортні засоби та нарешті задовольнити попит з боку великих парків доставки.
Головний виконавчий директор Роберт Боллінджер підтверджує це, пов'язуючи Delivery-E безпосередньо з компаніями, які шукають електричні фургони доставки: «Всі знають, що в цьому електричному просторі доставки є багато гравців. Проте, потреба в електромобілях набагато більше, ніж будь-хто може зробити на даний момент».
Для того, щоб Bollinger Motors зміг через два роки запустити акумуляторний електричний фургон доставки Deliver-E, він буде використовувати ті ж основні компоненти, що і решта авто з лінійки компанії. Таким чином, двигуни, батареї, інвертори і коробки передач інтегровані в нову платформу зі сталевою рамою, створену для задоволення конкретних потреб вантажних фургонів.
За словами представників Bollinger Motors, вони розроблять платформу Deliver-E з низькою висотою підлоги - 457 мм, на якій буде встановлений передній привід. Платформа також буде мати різну довжину і варіанти колісної бази для задоволення різноманітних потреб клієнтів автопарку.
Вибір акумуляторних батарей, включатиме 70, 105, 140, 175 і 210 кВт-год. Максимальний запас ходу становитиме 320 км.