Компанія Mercedes-Benz Vans випробувала новий електровен EQV в зимових умовах поблизу Північного полярного кола. Випробування нового EQV, як уточнює прес-служба компанії, проводилися протягом декількох тижнів в околицях шведського міста Ар'єплуг.
Температура повітря в рамках тестів, як відзначають в Mercedes-Benz, опускалася до -30 °C; автомобілі випробовувалися на зледенілих і засніжених дорогах, на льодових трасах, прокладених замерзлими озерами, а також на вкатаному та глибокому снігу.
Інженери перевіряли роботу електронних і механічних компонентів, кліматичної системи, а також ергономіку нового EQV.
Особлива увага приділялася роботі силової установки, систем термоменеджмента, керуючої електроніки, а також системи заряду тягової батареї.
Зокрема, як стверджують в Mercedes-Benz, підтвердилася ефективність функції швидкої зарядки, що дозволяє поповнити запас електроенергії від 10 до 80% за 45 хвилин.
Новий EQV буде випускатися в двох варіантах колісної бази; дозволена максимальна маса електровена складе 3500 кг. Акумуляторна батарея розташована під підлогою, тому її розміщення, підкреслюють в Mercedes-Benz, не вплинуло на місткість автомобіля. За рахунок широких можливостей трансформації салону електровен зможе «приймати на борт» шістьох, сімох або вісьмох сідоків. У список оснащення новинки увійде, зокрема, фірмова мультимедійна система MBUX.
Силова установка EQV розташована на передній осі автомобіля. Її пікова потужність складе 150 кВт, максимальний крутний момент - 362 Нм. Максимальна швидкість, яку зможе розвинути мерседесівський електровен, - 160 км/год.
У продаж на європейських ринку Mercedes-Benz EQV надійде в другій половині поточного року.