Нова лінія амстердамського метро М52 має протяжність 9,7 км, 7.1 км з яких проходять під землею. У разі поломки потягу, транспортувати його потрібно дуже швидко. Віднедавна цю проблему допомагають вирішити два всюдиходи Unimog, обладнані спеціальними колесами для руху коліями. Два таких автомобіля здатні буксирувати потяг вагою 200 т, зокрема під кутом 4%, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі виробника.
Така операція стала можливою після отримання амстердамською транспортною компанією GVB у своє розпорядження другого Unimog. Перша машина працює в автопарку метро з 2017 року. Це модель U423 , яка має потужність 231 к.с. та максимальний крутильний момент 900 Нм. Задля ефективної передачі крутильного моменту на колеса автомобілі оснащені спеціальним зчепленням з контролером тяги.