Під капотом Bell B45E 4×4 встановлений рядний 6-ти циліндровий двигун OM471LA потужністю 390 кВт. У парі з мотором працює семиступінчастий автомат Allison 4700 ORS.
Але основні зміни спостерігаються, зокрема, в оригінальному укороченому задньому візкц. Тут з'явилася нова підвіска вісі, хоча довжина рами і колісна база залишилися майже ідентичними. Це дозволяє отримати відмінну маневреність у двовісного самоскида.
Як і у випадку з 60-тонним ваговозом Bell B60E (4х4), в новинці були застосовані два масляно-азотні амортизатори, здвоєні шини розмірністю 21.00 R35 і ведучий міст німецької фірми Kessler.
Крім цього, до стандартної комплектації входить адаптивна передня підвіска Comfort-Ride, що забезпечує відмінний комфорт при водінні.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, самоскид обладнаний платформою з об'ємом 25 м3 і стандартною шириною 4265 мм. Повна маса транспортного засобу становить 78 тонн (споряджена маса Bell B45E 4 × 4 - 37157 кг).