Перша з них - це тривісний евакуатор для важкої техніки. Зроблений він знаменитим австрійським ательє Empl. Воно відоме не лише «цивільними» евакуаторами серії Bison, але і військовими на її основі.
Зокрема, на Близькому Сході, військові часто вибирають в якості основи якраз чеську Tatra. Для однієї з цих країн Empl і створив евакуатор на тривісному повнопривідному шасі серії Т 815-7 Force.
За вибором замовника машина укомплектована не власним мотором, а 450-сильним дизелем Cummins, що працює в парі з гідроавтоматом Allison. Решта агрегатів, включаючи знамениту хребтову раму з комбінованою підвіскою King Frame, оригінальні. Дорожній просвіт становить солідні 410 мм і може регулюватися з кабіни. При повній масі 29 тонн евакуатор розрахований на буксирування не тільки колісної, але й гусеничної техніки.
Друга машина ще цікавіша. Два роки тому пожежна служба регіону Моравія замовила аварійно-рятувальний автомобіль на базі тривісної військової Tatra Force. Оскільки на машині була надбудова від не менш відомого ательє Omars і кран-маніпулятор Hiab, ціна разом з оснащенням склала 612 тисяч доларів. Ця машина оснащувалася вже рідним двигуном V8, потужністю 440 к.с., а також 14-ступінчастою механічною коробкою передач з електронною системою перемикання Tatra-Norgren.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, повна маса машини дорівнює 35 тонн. Вантажопідйомність стріли в русі замість 5 становить тепер 7,2 тонни. І головне тут додали четверту вісь.