Новинки доповнять наявні аеродромний тягач БЕЛАЗ-74212, буксировочною потужністю до 260 тонн і серію тягачів БелАЗ-7427 для буксирування літаків повною масою до 600 тонн.
Серед нової техніки готується до виходу на робочу арену в середині 2021 році тягач БЕЛАЗ-54010, проектується тягач БЕЛАЗ-64020 для повітряних суден 3-го класу масою до 260 тонн, який прийде на заміну серійної моделі БЕЛАЗ-74212. Також у другому кварталі цього року планується виготовлення робочих прототипів повнопривідних тягачів з функцією відключення переднього ведучого моста, призначених для тяги багажних і контейнерних візків, а також для засобів наземного обслуговування.
Тягач БЕЛАЗ-54010, який стане найближчою новинкою, здатний тягнути літак масою до 150 тонн. Випробувальний екземпляр тягача БЕЛАЗ-54010 був побудований в кінці минулого року, а зараз проходить випробування з подальшим отриманням сертифікату відповідності до середини 2021 року.
Новий аеродромний тягач БЕЛАЗ-54010 приводиться в дію німецьким двигуном DEUTZ і гідромеханічною трансмісією ZF (Німеччина) з шістьма передачами вперед і трьома назад, що забезпечує точність рухів при маневрах на низьких передачах, що важливо при здійсненні стикування до літака. Виробник стверджує, що новий тягач отримав посилені привідні мости від німецької NAF, і має інтегровані багатодискові гальма з тривалими інтервалами обслуговування.
Кабіна БЕЛАЗ-54010 має велику площу скління для широкого огляду, а стандарти виконання ергономіки, функціоналу і шумоізоляції аналогічні з кабінами аеродромних тягачів серії 7427.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в стандартне оснащення тягача БЕЛАЗ-54010 увійшла система кондиціонування і опалення, дзеркала заднього виду з електрообігрівом, система обігріву палива і охолоджуючої рідини двигуна, система пожежогасіння і кнопки аварійної зупинки.