Williams Advanced Engineering працює над батареєю для водневого кар'єрного самоскида спільно з гірничодобувною компанією Anglo American. Створення батареї вже називають одним з найбільш незвичайних і складних проектів Williams Group в сфері технологій та інжинірингу.
Так, компанії працюють над масштабованою модульною літій-іонною батареєю, розрахованою на 1000 кВт-год. Її встановлять на найбільший в світі самоскид, що працює на водневих паливних елементах. Цікаво, що систему передбачається встановлювати в існуючі кар'єрні самоскиди, які в даний час використовують дизельні двигуни.
У Williams Advanced Engineering відзначають, що акумулятори забезпечать «надійність, характерну для комерційних дизельних двигунів в жорстких умовах».
Випробування повинні початися в кінці цього року на руднику металів платинової групи Anglo American в Південній Африці. Нова трансмісія використовуватиме рекуперативного гальмування, що дозволить відновлювати енергію при русі техніки вниз схилом.
Anglo American розраховує до 2030 року знизити глобальні викиди парникових газів на 30% за допомогою використання електрифікованих систем у всіх транспортних засобах, які обслуговують шахти: від спецтехніки до службових автобусів.