Розширюючи свій портфель великих бульдозерів, компанія John Deere представила моделі 950 P-Tier і 1050 P-Tier.
950 P-Tier і 1050 P-Tier пропонують покращену видимість, покращені функції безпеки та більше кінських сил, аніж їхні попередники, 950K і 1050K.
Нова система присутності оператора використовує вбудований датчик для виявлення того, що сидіння зайняте, а ремінь безпеки пристебнутий до відпускання стоянкового гальма, щоб запобігти ненавмисному руху.
Система P-Tier інтегрує перемикач стоянкового гальма в монітор стану системи, усуваючи потребу у традиційних важелях блокування паркування, що спрощує роботу та підвищує загальну безпеку.
Оновлений ергономічний джойстик керування та гідростатична трансмісія з подвійним ходом є загальними для всіх сучасних бульдозерів John Deere та включають вбудований кулісний перемикач для керування напрямком руху.
Система керування живленням із визначенням навантаження автоматично регулює швидкість руху залежно від навантаження, що дозволяє операторам зосередитися на контролі відвалів.
Під час руху вниз по крутих схилах машина підтримуватиме постійну швидкість руху, щоб запобігти відкату бульдозера, і якщо перемикач FNR перевести в нейтральне положення, машина зупиниться.
Централізований герметичний комутаційний модуль (SSM) об’єднує загальні машинні перемикачі та кнопки, щоб зменшити кількість проводів і механічних перемикачів і забезпечує безключовий запуск.
Кабіна 1050 P-TierКабіна має кутове сидіння з оновленими ергономічними елементами керування та вбудованим перемикачем напрямку, а також сидіння преміум-класу з підігрівом і вентиляцією.
Кабіни обох машин мають збільшені передні вікна та опущені передні капоти з перепрофілем, щоб покращити огляд вперед порівняно з бульдозерами попереднього покоління. Оновлений кожух дає операторам чіткішу видимість кутів леза.
Додатковий пакет світлодіодного освітлення забезпечує добре освітлення машини під час слабкого сонячного світла або під час роботи вночі.
Розширений еко-режим машини автоматично регулює швидкість двигуна та параметри трансмісії залежно від навантаження, щоб зменшити використання палива до 20% порівняно зі стандартним режимом роботи без втрати продуктивності.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, бульдозер 1050 P-Tier оснащений оновленим двигуном JD14 (13,6 л) потужністю 346 кінських сил, який замінив двигун 13,5 л у 1050K.