Японська компанія Toyota стала одним із перших брендів, що приступили до водневих двигунів, показавши, що паливні елементи – це реальність, і їх можна вивести на масовий ринок із автомобілями FCEV.
Однак, інші компанії, такі як Mahle, також впроваджують ці технології. Німці представили свої розробки для майбутнього покоління нових і привезуть їх на виставку IAA Transportation, в середині вересня в Ганновері.
Революційною розробкою є перший двигун внутрішнього згоряння на водні.
За словами розробників, водень набагато ідеальніший для двигунів з високими циклами навантаження і з різкими її змінами, а також більш ефективно справляється з нагріванням, викидами та вібраціями.
Німці також представили важливий компонент для ідеального функціонування паливних елементів – зволожувач із плоскою мембраною.
Цей компонент відповідає за зволоження чистого повітря, що надходить ззовні і впливає на катод як окислювач для здійснення процесу зворотного електролізу.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, водночас зволожувач також захищає елемент від висихання, що забезпечує постійну напругу батареї у всіх діапазонах роботи та заряджання системи.