"Продумана система терморегуляції є невід'ємною частиною архітектури сучасних автомобілів. Перш за все розвиток електромобільності веде до подальшого зростання попиту на відповідні рішення", - говорить Бьорн Твайхаус, член правління HELLA, що відповідає за глобальний бізнес у сфері електроніки. "Наш портфель рішень в області терморегуляції досить широкий і включає численні приводи, клапани, насоси і комплексні рішення. Зараз ми випускаємо два нових компоненти для подальшого просування електрифікації транспортних засобів".
Будучи ключовими компонентами ефективної системи терморегулювання, електропривід клапана у виконанні HELLA, а також високопродуктивний насос забезпечують необхідний розподіл охолоджуючої рідини по контуру теплозабезпечення електромобіля. Це забезпечує оптимальний температурний режим усіх критично важливих компонентів, наприклад, акумулятора та силової електроніки.
В результаті збільшується термін служби та ефективність літій-іонної батареї, а також підвищується загальний запас ходу електромобіля.
У контурі охолодження теплоносій циркулює за допомогою високопродуктивного насоса Media Pump (MPX). З початком виробництва в Північній Америці, Європі та Китаї насос буде доступний у нових категоріях потужності 300 та 400 Вт, щоб врахувати різні вимоги до контуру охолодження та архітектури автомобіля. Він відповідає вимогам електромобілів і, таким чином, може підвищити продуктивність, термін служби та безпеку високовольтної батареї.
Електропривід клапана (eVA) відповідає за керування багатоходовим клапаном, що розподіляє теплоносій у контурі охолодження. У ході цього процесу привід відкриває та закриває відповідні входи та виходи клапана, при цьому температура охолоджуючої рідини також може регулюватися за допомогою функції змішування. Електронний привід клапана працює з безщітковим двигуном і тому може відповідати суворим вимогам до терміну служби, ефективності та продуктивності майбутніх електромобілів. eVA доступний у двох різних категоріях крутного моменту і був оптимізований за вартістю на основі модульного підходу до платформи.