Бренд вже представлений у США, де він завоював популярність серед власників старіших автомобілів, які потребують недорогих деталей для заміни. Зараз ці переваги стануть доступними в Європі, на початковому етапі асортимент включатиме щітки склоочисників та компресори для систем кондиціонування повітря.
Хоча маркетингові заходи щодо продукції PowerEdge здійснює DENSO, вона не входить до традиційного асортименту DENSO: це окремий бренд, створений спеціально для постачання продуктів за конкурентоспроможними цінами, завдяки чому компанії, що працюють на ринку запасних частин, зможуть розширити свої пропозиції та привабити додаткових клієнтів. Продукти PowerEdge, розроблені з дотриманням стандартів якості DENSO, відповідають конкурентним вимогам до високоякісного середньоцінового сегменту запасних частин. Більше того, на всі продукти з асортименту PowerEdge поширюються умови сервісу DENSO, що включають замовлення, доставку, організацію логістики та обслуговування клієнтів.
«Вихід PowerEdge на європейський ринок додає вражаючий новий вимір до популярного асортименту преміальних запасних частин і сервісу, які ми пропонуємо під брендом DENSO, — сказав Олексій Барташевіч, старший менеджер відділу продукції для ринку запчастин компанії DENSO. — Це забезпечить доступ до ряду продуктів з новими особливостями, які допоможуть дистриб’юторам і станціям техобслуговування заповнити прогалини в наявному асортименті. Формуючи запаси деталей PowerEdge, компанії зможуть приваблювати клієнтів з різноманітними потребами і пропонувати вибір існуючим клієнтам, особливо тим, що використовують старіші автомобілі. Оскільки водії рідше оновлюють свої авто, а середній вік європейського парку автомобілів зростає, поява бюджетного бренду запасних частин, що спирається на традиційні для DENSO надійність та сервіс, відкриває значний потенціал для продажів. Крім того, клієнти зможуть замовляти різні кількості продуктів PowerEdge через єдину точку замовлення у DENSO Europe, що дозволить максимізувати ефективність».