Сьогодні більшість транспортних засобів на дорогах обладнані гідравлічними системами рульового керування. У деяких з цих транспортних засобів робота гідравлічної системи рульового керування забезпечується електрогідравлічним насосом. У поєднанні з електричним мотором, робота якого не залежить від роботи двигуна автомобіля, він гарантує необхідний тиск мастила. Це забезпечується завдяки так званому силовому блоку, який складається з електрогідравлічного насоса, що приводиться в дію електричною системою автомобіля, та блоком керування, який розраховує необхідну подачу тиску, виходячи з різних показників транспортного засобу.
У порівнянні з традиційними насосами систем рульового керування ці насоси дозволяють заощаджувати до 75% енергії.
Попри найвищі вимоги якості, можуть траплятися випадки, коли електрогідравлічний насос системи рульового керування, наприклад, внаслідок аварій, перевантаження чи великого показника пробігу потребуватиме заміни на СТО.
Для ще більшого задоволення потреб споживачів компанія Bosch збільшує свою долю ринку електрогідравлічних насосів для систем рульового керування для європейських моделей легкових автомобілів на більш ніж 17% (ринок ЄС). Насоси для легкових автомобілів від виробників Peugeot, Citroen та Dacia вже доступні на ринку.