Впровадження нового заднього протипідкатного захисту відповідає директиві Євросоюзу UN/ECE-R 58 ÄS 03, яка вступить в силу для всіх європейських виробників комерційних автомобілів з 1 вересня 2021 року. Підставою для цього стало базове дослідження аварій GIDAS (German In-Depth Accident Study), проведене в Німеччині. Згідно з ним, 60% всіх зіткнень легкових автомобілів із задньою частиною причепа закінчуються смертельним результатом.
Щоб відповідати новим вимогам, компанія Krone розробила нове покоління протипідкатного захисту. Основна мета розробки полягала в зниженні кількості смертей на 78 відсотків і серйозних травм на приблизно 49 відсотків при задньому зіткненні з легковими автомобілями.
Нова директива ЄС вимагає дворазового збільшення поглинання ударної сили і зменшення максимальної відстані до поверхні дороги з 550 до 450 мм. Щоб відповідати цим вимогам, інженери Krone не тільки використовували міцну сталь з більшою товщиною матеріалу, але також повністю змінили конструкцію всієї лінійки протипідкатних брусів.
Розроблена модульна система доступна для серій Profi Liner, Mega Liner, Cool Liner і Dry Liner, а також для причепів Load Carrier. Модулі легко адаптуються за рахунок використання болтових з'єднань замість зварних.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, при цьому вага нового протипідкатного захисту в стандартній комплектації зростає в середньому на 22 кг.