Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, Bosch має намір зіграти важливу роль у реалізації концепції екологічно безпечних перевезень для автомобілів усіх класів. Для цього компанія розробляє лінійку ефективних силових агрегатів – від двигунів внутрішнього згоряння та акумуляторно-електричних моделей до паливних елементів.
Складно уявити місто без фургонів доставки, пересувних крамниць та інших малих підприємств. Сучасні реалії вимагають новаторських рішень у галузі трансмісії, які максимально знизять екологічне навантаження на жителів і навколишнє середовище. І таке рішення існує – трансмісії eCityTruck забезпечують малошумне водіння з нульовими локальними викидами. Разом вони утворюють компактний модуль, що складається з електронної осі, яка об'єднує електродвигун, силову електроніку й трансмісію в компактному блоці, а також модуль електроприводу (без трансмісії). Обидва рішення прості в інтеграції і можуть бути масштабовані для автомобілів до 7,5 тонн. Залежно від конструкції батареї вони забезпечують дальність поїздки до 200 кілометрів. Це означає, що більшість маршрутів доставки довжиною менш ніж 80 кілометрів на день легко можна проїхати на одній зарядці.
«Наші модульні рішення eCityTruck роблять електричні трансмісії економічними, компактними та ефективними», - зауважив Уве Гакстаттер, президент підрозділу Bosch Powertrain Solutions. Таким чином, Bosch готує електричні фургони до виходу на масовий ринок.
Bosch також працює в напрямку електрифікації комерційного транспорту за межами міст. Наприклад, компанія пропонує eRegioTruck – рішення для трансмісії вантажівок середньої та великої вантажності, для міських і міжміських автобусів, а також автомобілів особливого призначення. Вибір трансмісії грає вирішальну роль в організації економічного та ефективного транспортного сполучення в радіусі близько 250 кілометрів від міста, а також впливає на рівень шуму та локальні викиди СО2. Електродвигун, інвертор і блок керування автомобілем є частиною цього системного рішення. Залежно від типів з'єднань вузлів компактний електродвигун може поставлятися як окремий електричний блок у поєднанні з трансмісією або як активний компонент, інтегрований у жорстку вісь.
Потенціал зниження викидів CO2 в транспортних засобах, що курсують далекими маршрутами, особливо великий. Bosch пропонує різні варіанти силових агрегатів – дизельне пальне, природний газ, акумулятор чи паливний елемент. Крім того, наразі Bosch вивчає технічні особливості використання водню у двигунах внутрішнього згоряння, а також досліджує ринок збуту цієї технології.
Як у майбутньому вантажівки вагою понад 40 тонн зможуть долати відстань у понад тисячу кілометрів у режимі електродвигуна? Bosch пропонує рішення – трансмісія eDistanceTruck, до якої належать як паливні елементи, так і гібридні приводи. Система паливних елементів виграє завдяки поєднанню дальності дії та швидкості дозаправлення. Якщо водень надходить з поновлюваних джерел, то паливний елемент працює без шкоди для клімату.
У регіонах з добре розвиненою інфраструктурою заправних станцій природного газу, Bosch пропонує життєздатну альтернативу звичайним видам пального для магістральних маршрутів. У порівнянні з рідким пальним, природний газ виробляє менше викидів CO2 та твердих частинок. Bosch пропонує широкий портфель перевірених технологій на природному газі для різних типів транспортних засобів.
Дизельний двигун є найбільш популярним рішенням для комерційного транспорту й залишиться таким в найближчому майбутньому. Жоден інший двигун внутрішнього згоряння не використовується так широко. серед його переваг: високий ККД та пов'язані з цим економічні переваги, а також високі показники продуктивності двигуна. Асортимент для дизельних двигунів Bosch включає компоненти для впорскування та подачі пального, керування двигуном і повітрям, а також для очищення вихлопних газів. Компанія також адаптувала їх для використання з синтетичним пальним.
Спільно з китайським виробником двигунів Weichai Power компанія Bosch першою збільшила ККД дизельного двигуна для вантажних автомобілів до 50% - значне досягнення, враховуючи, що максимальне значення для вантажних автомобілів сьогодні становить 46%.
«Це доводить, що Bosch докладає систематичні зусилля щодо поліпшення дизельних систем для експлуатації на асфальтованих дорогах і по бездоріжжю», - зазначає Гакстаттер.
Однією з особливостей нового двигуна є модульна система Common Rail від Bosch для комерційних автомобілів з тиском упорскування до 2500 бар. Система забезпечує ефективну подачу та впорскування пального, вона може бути масштабована та адаптована для двигунів розміром до 8 циліндрів. Залежно від сегмента ресурс двигуна становить до 1,6 мільйона кілометрів, а в режимі бездоріжжя – 15000 годин.
До того ж обробка вихлопних газів шляхом упорскування сечовини, так звана селективна каталітична редукція (СКР), у системах Bosch має подвійне впорскування, що забезпечує скорочення викидів і робить дизельний двигун більш економічним. Система гнучко реагує на різні умови руху, наприклад, цикли з високим або низьким навантаженням, або холодний запуск, і ефективно знижує викиди оксиду азоту. Система також розрахована на низьку витрату пального.