Цього року ADAC обрала для тестів два розміри – 175/65 R14 (міські автомобілі) та 205/55 R16 (пасажирські та компактні автомобілі). Щоб створити необхідні умови, спеціалісти вирушили на різні випробувальні майданчики: Bridgestone в Італії для випробувань на сухій поверхні, Continental та Bridgestone у Німеччині для вологого покриття, стійкості до кочення, швидкості та шуму, а також на незалежному полігоні Testworld у Фінляндії для випробувань на снігу та льоду.
12 зимових шин для міських автомобілів
У розмірі 175/65 R14, популярному на сучасних міських автомобілях, ADAC порівняла:
- Continental WinterContact TS860
- Debica Frigo 2
- Dunlop Winter Response 2
- Esa+Tecar Super Grip 9
- Firestone Winterhawk 3
- Goodyear UltraGrip 9
- Nankang Snow SV-3
- Nokian WR D4
- Pirelli Cinturato Winter
- Sava Eskimo S3+
- Semperit Master-Grip 2
- Vredestein Snowtrac 5
У цьому переліку відсутня продукція Michelin, оскільки нова серія Alpin 6 ще не надійшла у продаж. Також у продажі не було Hankook I * cept RS2, коли ADAC проводила свої випробування.
З вибраних шин тільки Nankang Snow SV-3 отримує «середній» рейтинг через слабкі показники їзди на вологій поверхні та снігу. Semperit Master-Grip 2 назвали "адекватним" через слабкі характеристики в сухих умовах.
ADAC вважає, що 8 інших шин є "прийнятними". Debica Frigo 2 та Sava Eskimo S3+ демонструють слабкі місця у вологих і сухих умовах, незважаючи на хороший контроль їзди по снігу, а Esa+Tecar Super Grip 9 показує погану їзду по снігу, але хорошу продуктивність на інших поверхнях і, перш за все, має найнижчу серед інших ціну.
Ефективний у сухих умовах, Nokian WR D4 та Goodyear UltraGrip 9 не підтверджують свою продуктивність на снігу або у вологих умовах. Хоча остання пропонує хорошу довговічність. Pirelli Cinturato Winter демонструє слабку керованість у сухих умовах, але високу продуктивність у вологих умовах та на снігу. Той же висновок для Firestone Winterhawk 3 та Vredestein Snowtrac 5, які мають проблеми у вологих умовах.
Дві моделі, які ADAC вважали "хорошими": Continental WinterContact TS 860 та Dunlop Winter Response 2. Вони отримують найвищий рейтинг завдяки добре збалансованим характеристикам на всіх поверхнях. Додатково Dunlop має найнижчий опір коченню.
16 зимових шин для пасажирських та компактних автомобілів
У розмірі 205/55 R16 ADAC порівняла:
- Bridgestone Blizzak LM 001 Evo
- Continental WinterContact TS860
- Dunlop Winter Sport 5
- Fulda Kristall Control HP 2
- Giti Winter W1
- Goodyear UltraGrip 9
- Kleber Krisalp HP 3
- Kumho WinterCraft WP51
- Laufenn I FIT LW31
- Michelin Alpin 5
- Nexen Winguard SnowG WH2
- Nokian WR D4
- Pirelli Cinturato Winter
- Semperit Speed-Grip 3
- Vredestein Snowtrac 5
- Yokohama BluEarth Winter (V905)
Знову ж таки, оновлена версія Hankook I * cept RS2 не була доступна у продажу, тому не брала участі в цьому тесті.
Semperit Speed-Grip 3 отримує "адекватний" рейтинг після виявлення реальних слабких місць у сухих умовах, тоді як Laufenn I FIT LW31 вважається "посереднім" через проблеми у вологих умовах.
11 шин отримали "прийнятний" рейтинг через низку виявлених недоліків. Kleber Krisalp HP 3 та Kumho WinterCraft WP51 демонструють серйозні недоліки у вологих умовах, незважаючи на інші задовільні показники. Michelin Alpin 5, яку наступного року замінить нова серія Alpin 6, рекомендована ADAC для використання в сухих умовах. Nexen Winguard SnowG WH2, Fulda Kristall Control HP 2, Bridgestone Blizzak LM 001 Evo та Yokohama BluEarth Winter V905 мають слабкі показники на снігу. Pirelli Cinturato Winter та Giti Winter W1 показали невпевненість в сухих умовах. Nokian WR D4 забезпечує відмінну продуктивність на різних поверхнях, однак порівняно швидке зношування не дозволяє цій шині високо ранжуватися.
Тільки 3 шини досягають остаточного "хорошого" рейтингу завдяки добре збалансованим характеристикам. Dunlop Winter Sport 5 знаходиться позаду перших двох шин, незважаючи на невеликі проблеми у вологих умовах. Goodyear UltraGrip 9 і Continental WinterContact TS860 зайняли перше місце, оскільки забезпечують дуже схожі характеристики на всіх поверхнях. Як зазначили німецькі спеціалісти, шина Goodyear трохи дешевша (106 €), ніж шина Continental (110 €). Але остання має найнижчий опір коченню.
Відеопрезентація тесту французькою мовою Швейцарського Touring Club, партнера ADAC