Силовий агрегат належить до військових двигунів Series 199 від Rolls-Royce Holdings. Цей холдинг жодного відношення до автомобільного бренду Rolls Royce в структурі BMW Group не має.
Військова бронетехніка масою від 50 до 70 тонн, яка використовує силові агрегати Rolls-Royce, надалі матиме акумуляторно-електричні силові агрегати, які щойно продемонстровані на оборонній виставці Eurosatory 2024.
За словами керівника відділу розробки військових двигунів і систем в Rolls-Royce Power Systems Крістіана Вольфа, Rolls-Royce об'єднав дизельний двигун V10 з акумуляторно-електричним приводом.
Окрім збільшення потужності, використання гібридної системи також допомагає краще приховувати танки від тепловізорів.
Rolls-Royce не вдавався в подробиці, але підтвердив, що мотор працює на дизельному паливі і може бути доповнений гідравлічними агрегатами, повітряними компресорами та електрогенераторами.
Зараз він видає 1475 к.с. або 1100 кВт, але це не межа. Виробник заявив про розробку 1600-сильного силового агрегата.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Гібридна система корисна не тільки тихим ходом. Вона допомагає в прискоренні та швидкісному водінні, що є важливими фактором для військового автомобіля.