Обидві компанії використовують конструкцію вилочної системи зарядки мегават (MCS), яка була представлена в Осло в червні цього року.
Характерна трикутна вилка розрахована на зарядні струми до 3000 ампер, що відповідає (теоретичній) зарядній потужності 3,75 МВт при максимальній напрузі 1250 вольт.
BRUGG eConnect і Cavotec розробили свою адаптацію дещо інакше: система розрахована на три різні рівні потужності — 350 ампер, 1000 ампер та 3000 ампер. Досяжна потужність зарядки також залежить від напруги акумуляторної батареї електротранспорту, що заряджається.
Для забезпечення 3000 ампер MCS включає активну систему охолодження кабелів і роз'ємів, а також пасивну систему охолодження повітрозабірника транспортного засобу. В якості охолоджувальної рідини BRUGG eConnect використовує водно-гліколевий розчин.
MCS призначений для використання з усіма типами великовантажних транспортних засобів, що працюють у різних секторах. Але найчастіше, це використання в акумуляторних електровантажівках.
Однак швейцарці також націлені на інші сегменти, включаючи сільське господарство, будівництво, видобуток корисних копалин та електричні судна, зокрема пороми.
Система, яка представлена на Bauma є робочим прототипом. У BRUGG кажуть, що система має бути доступною для замовлення з січня 2023 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, прототипи вже доступні виробникам станцій швидкого заряджання для внутрішніх випробувань.