Її головною перевагою є надзвичайно швидка зарядка.
«Більшість акумуляторів електромобілів за 10 хвилин можна зарядити в кращому випадку до 25%», - говорить Ван. У такому разі на повну зарядку піде близько 40 хвилин.
Вчений упевнений, що сьогодні матеріалознавці мають зосередитися на підвищенні ємності акумулятора та скороченні часу зарядки. Це дозволить виробникам встановлювати ефективніші батареї меншого розміру.
«Так ми можемо скоротити вартість акумуляторів на дві третини, скоротити споживання сировини на дві третини та [зменшити] викиди вуглецю під час виробництва акумуляторів», - пояснює Ван.
Дослідникам вдалося розробити нову батарею, яка заряджається до 70% від повної ємності лише за 11 хвилин. Для цього вони використали техніку, яка називається асиметричною температурною модуляцією, яка швидко нагріває, а потім охолоджує елемент, щоб прискорити переміщення заряду.
Вони також працювали з пористим анодом, здатним приймати відразу багато заряджених іонів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нова батарея розрахована приблизно на 2000 циклів зарядки, що теоретично дозволить електромобілю проїхати близько 800 тис. кілометрів.