Великі та раніше забиті склади автодилерів у російських містах спорожніли. Зокрема, серед них і дилерські паркувальні майданчики поблизу Санкт-Петербурга – більшість із них порожні і лише на деяких є невелика кількість автомобілів.
Кожен такий майданчик розрахований на 5-10 тисяч автомобілів.
Варто зазначити, що Санкт-Петербург є показовим, оскільки на це місто припадає 7% всіх автопродажів у РФ (більше — лише у Москві (16,3%) та Московській області(8,8%).
Крім цього, раніше в місті та Ленінградській області працювали великі складальні підприємства Hyundai-Kia, Nissan та Toyota. Тепер ці заводи стоять, а через санкції імпорт авто практично припинився.
Власні запаси на складах дилерів і ці резерви продавці розтягуватимуть як можуть.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нових надходжень чекати нізвідки, а локальне виробництво легковиків зводиться до спрощених «Лад» без подушок безпеки та кросоверів Haval — і те, за словами представників китайського бренду, темпи виробництва поступово знижуються через проблеми з логістикою