Також складено понад 14 тисяч актів порушень габаритно-вагових параметрів і нараховано понад 137 млн грн плати за перевантаження.
Такими даними поділився Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
«У 2020 році ми оголосили бій перевантаженим фурам, запровадили посилений габаритно-ваговий контроль і продовжуємо працювати над реформуванням і цифровізацією Укртрансбезпеки задля виключення людського фактора. Центр обробки даних ГВК, необхідний для запровадження системи автоматичної фіксації порушень, вже також готовий до експлуатації. Влаштовано більше 40 WiM-комплексів. А в цьому році працюватимемо не менше 100 WiM», - зазначив очільник Міністерства.
У розрізі регіонів за підсумками року найбільше плати за проїзд було нараховано в Одеській, Херсонській і Київській областях.
За словами Владислава Криклія, повна автоматизація і цифровізація усіх процесів задля виключення людського фактора залишається головною метою відомства у реформуванні Укртрансбезпеки. Але для повноцінного запуску автоматичної системи ГВК в Україні потрібно якнайскоріше прийняття депутатами в цілому законопроєктів №3742 і №3743.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, зараз Верховна Рада розглядає у другому читанні законопроєкт №3743, яким передбачено відмову від плати за проїзд та переведення відповідальності за порушення габаритно-вагових норм в площину КУПаП. Це дозволить спростити процедуру стягнення та збільшити відсоток сплачених штрафів.