Проте навіть такого різкого сплеску споживчої активності не вистачило для досягнення досить скромного об’єму ринку 2019 року. Відставання становило 6 відсотків.
Найпопулярнішою маркою минулого року в сегменті нових комерційних автомобілів став Fiat – 2008 реєстрацій за дванадцять місяців. До свого результату річної давності Фіат додав майже 35 відсотків.
Французька марка Renault, автомобілям якої було видано 1959 номерів, на 21% менше, ніж роком раніше, посіла друге місце.
Третій результат у Peugeot – 1122 зареєстровані машини (+36% до 2019 року).
На четвертому місці Ford, в активі якого 936 реєстрацій (+2%).
Замикає лідерську п’ятірку ринку нових комерційних автомобілів версії 2020 року Citroen – 896 шт. і плюс 49% до попереднього року.
Ще п'ятірка за даними Укравтопром:
- МАЗ – 757 реєстрацій;
- Mercedes-Benz – 635;
- Volkswagen – 551;
- MAN – 448;
- IVECO – 422.
Зазначимо, якщо відкинути автівки менше 3,5 т – картина буде дещо інша.