Всі локомотиви використовують запатентований двигун OptiFuel, що спричиняє практично нульові викиди в атмосферу. Завдяки багатомоторній конфігурації OptiFuel та можливості миттєвої зупинки і запуску, нові розробки забезпечують зниження витрати палива на 20-40% в порівнянні зі стандартною конфігурацією локомотива із одним двигуном .
У загальну конструкцію локомотива можуть бути включені кілька модульних блоків двигунів KOFSG11.9400, що забезпечують потужність 1200, 1600, 2000 або 2400 л.с. Кожну капсулу двигуна можна замінити вилковим навантажувачем або краном протягом 3 годин.
Як передає SpecMachinery.com.ua, періоди між капітальними ремонтами локомотивних двигунів становлять від 18 750 до 25 000 годин.