Марка Volkswagen Комерційні автомобілі впевнено продовжує модернізацію виробничого майданчика в Ганновері. Період літніх відпусток використовується для переобладнання і технічного обслуговування ліній серійного виробництва автомобілів.
Д-р Йозеф Баумерт (Dr. Josef Baumert), член правління марки Volkswagen Комерційні автомобілі, відповідальний за виробництво і логістику, зазначив: «Поточні заходи спрямовані на систематичне втілення в життя нашої стратегії з автоматизації і цифровізації виробництва. Ми повністю модернізуємо виробничий цех в Ганновері, щоб крім T6.1 збирати тут ще два автомобілі. У наступному році ми почнемо випускати дві версії моделі нового Multivan: з двигуном внутрішнього згоряння і гібридний автомобіль, а потім - повністю електричний ID. BUZZ. Це безумовний доказ нашої зацікавленості в розвитку заводу».
Протягом трьох тижнів перерви і ще одного тиждня, під час якого виробництво йшло в скорочених обсягах, було виконано більше 500 завдань, пов'язаних з технічним обслуговуванням і модернізацією обладнання. Головним завданням було модифікувати виробничий процес під нові моделі Multivan і повністю електричний ID. BUZZ.
Томас Хальбом (Thomas Hahlbohm), директор заводу, підкреслив: «Ми розбираємо старе обладнання і запускаємо нові виробничі лінії, завдяки чому майбутнє нашого заводу, нарешті, стає осяжним. На всіх ділянках понад дві тисячі осіб займаються установкою і налагодженням верстатів, на яких будуть проводитися нові моделі, або їх інтеграцією в уже існуючі процеси».
За останні три тижні на заводі були проведені наступні роботи:
- У кузовному, фарбувальному і складальному цехах демонтовано обладнання, на якому виготовлялися пікапи Amarok. Замість нього тут буде встановлена виробнича лінія для ID. BUZZ. Площа робіт склала в цілому близько 34 000 м2.
- У кузовному і фарбувальному цехах, а також цеху складання моделей серії T встановлено і введено в експлуатацію обладнання для виробництва нових Multivan.
- У пресовому цеху розібрана стара лінія пресів, яка після запуску преса PXL (в 2015 році) і модернізації лінії пресів 100 (в цьому році) більше не використовується. Відмова від старих пресів і підвищення енергоефективності верстатів в цьому цеху дозволяють скоротити викиди CO2 на 4 200 тонн на рік.
- Конвеєрне обладнання в фарбувальному цеху модернізовано і адаптовано для виробництва нових Multivan, а в складальному цеху - для виробництва ID. BUZZ.
- Побудований новий цех двокольорового фарбування для моделей сімейства T, а також нових Multivan і ID. BUZZ.
- На кількох лініях з 2021 року будуть одночасно виготовлятися моделі покоління T6.1 і їх наступники - з двигуном внутрішнього згоряння і гібридна версія. Це вимагає, зокрема, модернізації та автоматизації виробництва. За час перерви на виробництві була виконана низка проектів, які дозволили адаптувати процес складання до нових умов.