Нагадаємо, як ми вже розповідали, в минулому році на українському ринку з’явився новий дистриб’ютор російських вантажівок. Це сталося в той час, коли у Раді обговорювалось питання повністю закрити доступ російському автопрому до нашого ринку за допомогою додаткових митних зборів.
А з 1 серпня 2019 р. під час ввезення на митну територію України товарів походженням з Російської Федерації, незалежно від інших видів мита, запроваджується спеціальне мито у відсотках до митної вартості товарів за визначеними ставками. Виняток становлять вугілля, кокс, бензин, скраплений газ та фармацевтична продукція. Тоді ж прем'єр-міністр РФ Дмитро Медведєв заявив, що з 1 червня Росія забороняє експорт нафтопродуктів і вугілля в Україну.
Але ж, російська нафта у вигляді пального – так і залишилась на українських заправках. Чому? Тому що вона постачається через Білорусь. Знаходяться варіанти і для торгівлі автівками.
Ми вже розповідали про те, як були закуплені російські шкільні автобуси, які були «випущені в Україні». Тепер дійшла черга й до вантажівок.
Як ми можемо бачити – на фото зображена знайома вантажівка ГАЗель з новим логотипом.
Яка степінь локалізації цієї техніки (скільки в ній українських запчастин) в повідомленнях не йдеться. Але, мабуть достатньо для того, щоб російські вантажівки раптом стали українськими.
Нагадаємо, в Верховній Раді зареєстровано законопроект, який вимагає збільшення проценту локалізації виробництва для того, щоб товар можна було називати українським.