Як розповіли експерти, ситуація на ринку була важка, але не катастрофічна - і в Україні і в світі.
Заводи IVECO в Італії були в самому центрі епідемії, тому вони були змушені призупинити роботу раніше за інших виробників, і відновити її пізніше. Однак це не позначилося на постачанні техніки.
У період коронакризи зменшився попит на велику "важку" техніку, проте збільшився попит на легкі вантажівки. У лінійці IVECO - це моделі Daily. Як розповіли в компанії-продавцеві - попит на них весною тільки виріс. При чому найближчим часом в Україну буде поставлена нова велика партія машин, і цілий ряд унікальних новинок від "бодібілдерів".
Виробникові і дилерам довелося переглянути ряд логістичних ланцюжків, а весь ринок став більш агресивним у боротьбі за клієнта.
Однак ті виробники, які зуміли ефективно справитися з питаннями, що виникли, - вийшли на новий рівень оптимізації логістики і бізнес-процесів. За попередніми оцінками, коронакриза вплинула на IVECO в меншій мірі, ніж на багатьох інших виробників комерційної техніки в Україні. Цьому сприяли і безперервні поставки, і відсутність складнощів із запчастинами, і цікаві формати фінансування, які пропонуються в Україні.