На думку Toyota – водень - один з найбільш ймовірних видів палива майбутнього. А Китай йде до того, щоб стати провідною автомобільної державою, що створює ці інноваційні автомобілі – передає SpecMachinery.com.ua.
Водень вирішує відразу кілька проблем. По-перше, позбавить від багатьох проблем з екологією. По-друге, дозволить замінити нафту, запаси якої обмежені. По-третє, водневі двигуни більш ефективні. ККД звичайного ДВС становить всього 35%, а ККД водневого - 90%.
Уряд КНР почав вкладати величезні кошти в автомобілі на водні ще кілька років тому. У березні 2019 був представлений перший китайський автомобіль на водні - Wuhan Grove Hydrogen Automobile Co, здатний проїхати на одній заправці 1000 км. У 2020 році в Китаї планують продати 5000 машин на водні. До 2025 року - 50 тисяч, а до 2030 року - 1 млн.
Нагадаємо, як вже розповідав SpecMachinery.com.ua, нещодавно FAW та Toyota підписали рамкову угоду про стратегічну співпрацю з розвитку електрифікованих і інтелектуальних транспортних засобів.
Відповідно до угоди, FAW і Toyota будуть використовувати свої напрацювання для розробки гібридних автомобілів, електричних транспортних засобів, а також транспортних засобів на водневих паливних елементах. Таким чином FAW зробить належний внесок в захист і поліпшення екологічного середовища, а також сприятиме науково-дослідним розробкам та популяризації електрифікованих транспортних засобів. Крім того, співпраця допоможе обом сторонам реалізувати обмін ресурсами і особистим досвідом.