Оборот Volvo Group в другому кварталі 2019 року зріс на 16% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 120,7 млрд. шведських крон або 12,85 млрд. в перерахунку на долари США. Найбільше зростання, в процентному співвідношенні, показав підрозділ з виробництва автобусів, збільшивши продажі майже на 30% – з 6 847 млн. крон (729,5 млн. доларів) у 2-му кварталі 2018 року до 8 885 млн. крон (946,6 млн. доларів). Підрозділ вантажівок збільшив реалізацію на 16% до 75,9 млрд. крон (8 млрд. доларів), а Volvo CE – на 10%, до 26,8 млрд. (2,86 млрд. доларів).
Volvo Trucks
Підрозділ вантажних автомобілів компанії Volvo відзначає позитивні продажі машин у другому кварталі 2019 року. У компанії відзначають, що найбільше зростання продажів спостерігається в Бразилії, де необхідність оновлення парку продовжила стимулювати ринок нових вантажних автомобілів. Це дозволило збільшити реалізацію важких машин на 58%.
Дуже хороші результати Volvo Trucks отримала в Північній Америці, де попит на важкі вантажівки склав 20%. У Європі зростання продажів на 8% частково обумовлено нововведеннями в законодавстві, проте, на думку компанії, на ринку відчувається обережність – власники транспорту зайняли вичікувальну позицію і намагаються вкрай обережно вкладати кошти в придбання нових вантажівок.
А от реалізація вантажних машин Volvo в Індії і Китаї знизилася в порівнянні з минулим роком. На думку спеціалістів компанії, на попит на індійському ринку вплинули жорсткі умови кредитування, що торкнулося всіх сегментів ринку вантажних автомобілів.
У той же час, надходження нових замовлень на вантажівки знизилося практично на всіх ринках, за винятком Латинської Америки, де замовлення виросли на 49%. У Volvo Trucks пояснюють зниження замовлень тим, що компанії проявляють обережність в очікуванні макроекономічних даних про економічну ситуацію в регіонах у 2020 році. До того ж, основні замовлення на 2019 рік були зроблені ще в минулому році.
Volvo Construction Equipment
Підрозділи будівельної техніки Volvo CE відзначає зростання продажів машин і устаткування в порівнянні з другим кварталом 2018 року на 10% – до 26,8 млрд. шведських крон (2,86 млрд. доларів). У компанії зазначають, що це обумовлено стабільним попитом на продукцію в Європі, Північній Америці та Китаї.
Завдяки високому попиту на компактні екскаватори, Volvo CE вдалося збільшити реалізацію в Піднебесній на 8%, в той час як в інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону, в т.ч. в Індії, спостерігається зниження продажів на 11%.
Активні продажі дорожньої техніки, великих екскаваторів і шарнірно-зчленованих самоскидів дозволили Volvo CE перевищити рівень реалізації в другому кварталі поточного року на 7% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.
Що стосується отримання нових замовлень на обладнання Volvo, то вони зросли на 6%, а ось заявки на техніку SDLG збільшилися на 28%.