Компанія офіційно представила оновлений логотип, який тепер доповнено зображенням товарного знака. Знак складається з двох дужок, які утворюють букву Z, що не тільки символізує назву концерну Zeppelin, а й підкреслює компетентність в області створення рішень. Змінився також, колір логотипу концерну: замість сірого буде використовуватися яскравий індиго.
У зімкнутому вигляді графічний символ являє собою початкову букву Z назви Zeppelin. У розімкнутому варіанті, ці дужки - символ різноманіття рішень, підрозділів і компаній в загальному контексті концерну. Цей графічний елемент, завдяки особливій формі, добре впізнається і запам'ятовується.
Крім індиго - нового кольору логотипу концерну, - до основних кольорів додалися пісочний і сталевий. Додаткові кольори вносять різноманітність в корпоративний дизайн. Основний колір індиго містить елементи червоного і синього. Червоний символізує захопленість, з якою щодня працюють співробітники Zeppelin, а синій - колосальні ноу-хау. Сталевий металік відображає професіоналізм в технічній галузі та сфері цифрових технологій, в той час, як спокійний пісочний нагадує про квіти землі і втілює виняткову компетентність в будівельній галузі.
Клієнти зможуть легко впізнати компанію Zeppelin, незважаючи на нововведення і підкреслену індивідуальність. Новий дизайн сприяє цілісного бачення іміджу концерну Zeppelin в суспільстві і допомагає новому товарному знаку закріпитися, як символ якості.