Так, за 2022 рік реалізовано 44,3 тис. нових автомобілів – з них 40 тис. легкових та 4,3 тис. комерційних (LCV). Для порівняння, 2021 рік закінчився з позначкою в 116,3 тис. проданих нових автомобілів, що на 62% вище ніж в 2022 році.
Але незважаючи на невтішні результати року, представництво Stellantis в Україні (бренди PEUGEOT, CITROЁN, OPEL, DS Automobiles) продовжив активну діяльність протягом року, аби забезпечувати клієнтів бажаними автомобілями.
За підсумками 2022 року Stellantis Україна контролює 6,84% автомобільного ринку.
Бренд CITROEN маючи частку ринку 2,87%, реалізував 1274 автомобілів, і що важливо, більше половини із загальних продажів бренду припадає саме на комерційні автомобілі.
Це дало змогу посісти другу позицію за результатами продажів LCV-автомобілів. Частка CITROEN становить 18,11% з 776 реалізованими автомобілями. Моделі Berlingo та Jumper стали безумовними лідерами у своїх сегментах, займаючи частки 45,78% та 32,11% відповідно.
Бренду DS Automobiles вдалося не тільки втримати свої позиції, а й наростити частку ринку, яка тепер становить 0,14%.
Бренд OPEL у 2022 році показав результат в 453 проданих автомобілів та частку ринку 1,02%..
Бренд PEUGEOT підводить межу під підсумками 2022 року – реалізовано 1248 автомобілів, що дало змогу зайняти 11 позицію в загальному рейтингу з часткою ринку 2,81%.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, варто відзначити хороші результати універсального вена PEUGEOT Rifter та його вантажної версії Partner – у 2022 році реалізовано 157 автомобілів.