Влада Швейцарії серйозно стурбована перебоями з електрикою взимку і готує радикальні заходи для економії на випадок її нестачі. До них належать заборони на керування електромобілями.
Подібні обмеження можуть існувати і в Німеччині, де вони в основному торкнуться зарядки цього транспортного засобу.
Завдяки гідроенергетиці Швейцарія має одне з найбільш екологічних джерел електроенергії в Європі. Але наразі альпійська країна боїться відключень електроенергії.
Взимку країна імпортує велику кількість електроенергії, і на 2021 рік це 5,7 мільярда кіловат-годин, яка надходить переважно з Франції та Німеччини.
Інакше кажучи, без французьких атомних електростанцій чи надлишку вітрової енергії у Німеччині світло у Швейцарії, швидше за все, згасне.
У зв’язку з численними аваріями на атомних електростанціях у Франції останнім часом, а також нестабільними постачаннями з Німеччини через слабке виробництво енергії сонця і вітру, а також її відсутність, влада Швейцарії попереджає про ризик відключення електроенергії взимку.
Плани щодо економії електроенергії в країні включають низку заходів, у тому числі заборону на керування електромобілями. Їх можна проводити у 4 етапи у разі нестачі енергії.
Наприклад, є специфікації, згідно з якими пральні машини можуть працювати при температурі не вище 40 градусів за Цельсієм. Холодильники не повинні охолоджуватись нижче 6 градусів. Все, що слугує лише комфорту, наприклад сауни та парові лазні, можна використовувати у будинках лише в обмежених межах.
Крім великих правил експлуатації електроприладів у комерційному та приватному секторах, до забороненого списку входять і обмеження на пересування автомобілів. З одного боку, обмеження швидкості на швейцарських автомагістралях буде знижено зі 120 км/год до 100 км/год. Водіям електромобілів буде заборонено керувати автомобілем за відсутності електрики.
«Використання електромобілів у особистих цілях дозволено лише для абсолютно необхідних поїздок (наприклад, службова практика, шопінг, відвідування лікаря, відвідування релігійних заходів, відвідування судових засідань)», — йдеться у проекті вжитих заходів.
За даними різних ЗМІ, це стосуватиметься близько 110 000 водіїв у Швейцарії — і, звичайно, це буде абсолютно фатально для прискореного розвитку електромобільності у Швейцарії — які куплять електромобіль, якщо їм доведеться зіткнутися з тим, що вони можна їздити на ньому будь-коли , особливо взимку?
Водночас, згідно зі статистикою продажів за 2021 рік, лише 0,4% нових автомобілів у Швейцарії є повністю електричними. Більша їхня кількість заряджається в домашніх гаражах їх власників, споживаючи значно більше електроенергії зі спеціальних настінних коробок.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, їхня зарядна потужність становить 3,4, 7,4, 11 або максимум 22 кіловати.