На початку 2020 року Європейський фонд енергоефективності (EEEF) та компанія Dancer оголосили про створення для надання державним органам комплексних послуг із операційної оренди електробусів литовського виробництва.
Цей проект передбачає випробування автобуса в реальних умовах експлуатації, тому для цього було підписано тристоронню угоду між компанією Elektrinio transporto sistemos, Вільнюським аеропортом та компанією з наземного обслуговування Litcargus.
Прототип 12-метрового електробуса Dancer може одночасно перевозити майже 90 пасажирів, маючи 32 місця для сидіння, два з яких трансформуються в одне для людини з обмеженими можливостями.
Кузов машини виготовлений із композитного матеріалу, в якому використовується сировина перероблена із пластикових пляшок. Через надзвичайно легку вагу литовському електробусу потрібно менше енергії для руху, тому він витрачає в середньому 0,72 кВт×год на пройдений кілометр.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, автобус довжиною 12 м оснащений електродвигунами у колесах ZF AxTrax сумарною потужністю 250 кВт. Вони живляться від літій-титанантних батарей ємністю 60 кВт×год.