Британська компанія Arrival вже у другому кварталі 2022 року розпочне серійний випуск електробусів, а у третьому – розвізних електрофургонів, виготовлених за новою концепцією. Остання полягає в організації виробництва на мікрофабриках, які можна розгорнути в тій чи іншій країні всього за три місяці.
Висока частка роботизації та відмова від штампувального та фарбувального обладнання дозволить суттєво здешевити виробництво, а разом з ним і кінцевий продукт. Замість листового металу зовнішні кузовні панелі на транспортних засобах Arrival будуть виготовлятися зі скловолокна та поліпропілену – удароміцних та легко замінних у разі пошкодження матеріалів.
Близько 70% всіх комплектуючих у нових машинах буде власного виготовлення. Arrival упродовж п'яти років отримала близько 200 патентів на обладнання, програмне забезпечення, матеріали та методи виробництва. Закуповуватимуться лише елементи підвіски, алюмінієві деталі, а також акумуляторні батареї.
Модульна конструкція дозволить оперативно створювати електробуси різної довжини з різною ємністю батарей, що дозволить гнучко підлаштовуватися під запити того чи іншого клієнта. Що ж до акумуляторів, то їх постачання налагодять із LG Chem, з яким Arrival уклала відповідну угоду.
З батарей на 3,7 кВт сьогодні вже сформовані блоки на 67, 89 та 111 кВт, ведуться роботи і над 133-кіловатним. Таким чином, очікувати на перші серійні транспортні засоби Arrival, виготовлені за новою концепцією, залишилося недовго.
Сьогодні вже активно проводять тести електробусів на полігоні в Англії. У першому кварталі стартують дорожні випробування, організовані разом із місцевим автобусним оператором First Bus. В другому кварталі машини мають піти у серію. Розвізні електрофургони, як повідомлялося вище, стартують у третьому кварталі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, рік тому Arrival та найбільший логістичний оператор UPS уклали угоду на постачання 10 тисяч фургонів до 2024 року.