Витрату пального рядного 6-циліндрового двигуна DC13 113 (400 к. с., 1000 Нм) вдалося скоротити на 6%, при цьому потужність залишилася незмінною. Почасти це стало можливим завдяки адаптивному круїз-контролю, який вміє передбачати зміну відстані до машини, що попереду.
Також оновлені автобуси Scania Touring можуть похвалитися збільшеною на 500 кг вантажопідйомністю та найкращою місткістю як у пасажирському, так і у багажному відсіках.
Цьому сприяє змінена конструкція, завдяки чому дістатись різних вузлів механікам стане простіше. Зміни торкнулися і робочого місця водія, яке у Scania називають одним із найкращих у галузі. Тепер Scania Touring оснащується системою контролю смуги, яка покликана уберегти від ДТП під час перелаштування.
Для європейських клієнтів також доступний сервіс Scania Flexible Maintenance, який дозволяє планувати майбутній ремонт на основі даних технічного стану кожного автобуса.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, іншою перевагою західних парків буде система Scania Zone, яка дозволяє штучно обмежувати максимальну швидкість автобуса у заздалегідь визначених зонах на маршруті.