Маючи варіанти довжини 10,7 м, 11,6 м і 12,2 м, шкільний автобус BYD типу D з акумуляторним електричним приводом може вмістити до 84 осіб, проїхати на одній зарядці до 250 км, що ідеально підходить для перевезення учнів на заняття, екскурсії, спортивні та інші заходи.
При розробці шкільного автобуса, BYD в першу чергу сфокусувався на безпеці, наділивши його такими функціями, як електронний контроль стійкості для полегшення управління, системою запобігання зіткнень і системою моніторингу на 360 градусів для виявлення пішоходів і велосипедистів, коли автобус рухається на малих швидкостях.
Крім того, BYD додає додатковий рівень захисту для дітей, коли вони виходять з автобуса, за допомогою шлагбаума Predictive Stop Arm, який відстежує наближається транспортний потік і повідомляє учнів, коли переходити дорогу може бути небезпечно.
Автобуси BYD можуть бути оснащені триточковими плечовими ременями IMMI'S Safeguard, вбудованими дитячими сидіннями і переносними утримуючими пристроями. Ці сидіння шкільного автобуса не тільки призначені для підвищення безпеки дітей, але і мають переваги, що полягають в покращенні поведінки дітей та зменшення відволікання уваги водія.
В основі електробуса BYD типу D лежить літій-залізо-фосфатний акумулятор, що вважається найбільш безпечним та надійним в індустрії електромобілів.
Акумуляторна батарея живить унікальну трансмісію BYD з високошвидкісними тяговими двигунами на двох колесах.
Інноваційна акумуляторно-електрична технологія BYD може скоротити витрати на паливо на 60% в порівнянні з дизельними автобусами, а завдяки меншій кількості рухомих частин і нижчій вібрації витрати на технічне обслуговування можна знизити на 60%
Інтелектуальна технологія BYD створює нове середовище, в якій двоспрямована зарядка може стати нормою. Шкільні автобуси BYD можуть бути постачальником енергії, оскільки їх можна заряджати вночі, коли споживання енергії низьке.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, потім чисту енергію можна подавати назад в клас в навчальні шкільні години, коли автобус припаркований, щоб класні кімнати були добре освітлені, а учні та вчителі були підключені до електромережі.