Від своїх звичайних дизельних побратимів подібні автобуси відрізняються наявністю системи, що дозволяє накопичувати отриману при гальмуванні або русі накатом енергію. Завдяки цьому живлення всіх систем салону електрикою може стабільно тривати, коли основний двигун (в даному разі це агрегат потужністю 279 к.с.) глушиться на зупинках за допомогою системи «старт-стоп».
Загалом автобуси, які будуть поставлені в Каунас, цілком стандартні. Це 12-метрові машини із трьома широкими дверима і низькою підлогою. У салоні на покритих антивандальним матеріалом сидіннях може розміститися 28 осіб, а ще 72 пасажири можуть їхати стоячи.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на центральному майданчику в салоні передбачено місце для інвалідного візка. Серед інших благ цивілізації - USB-порти для підзарядки гаджетів, а з-поміж віянь часу - «противірусна» перегородка кабіни водія.